Semenjak menikah 21 Agustus 2016 silam, Penyanyi Malaysia Siti Nurhaliza (38) akhirnya dikarunia anak pertamanya dengan Datuk Seri Khalid. Kabar bahagia pelantun 'Bukan Cinta Biasa' ini ia informasikan melalui akun Instagramnya @ctdk.

"Alhamdulillah, moga Allah mempermudahkan segalanya dan saya bersyukur segalanya berjalan lancar pada malam ini. Terima kasih di atas doa-doa anda selama ini dan Alhamdulillah, Dimakbulkan Allah pada tahun ke 11 perkahwinan kami," tulisnya pada Jumat (13/10).

Raut muka yang bahagia dan kalimat kebahagian tertuang di akunnnya tersebut. Dan untuk kesehatan dalam menjalani masa kandungan tersebut, Siti Nurhaliza rela untuk beristirahat dari dunia tarik suara.

"Alhamdulillah, tiada kata yang dapat menggambarkan rasa syukur dan gembiranya kerana allah memberikan kurniaan yang terlalu agung ini selepas 11 tahun kami bersabar," lanjut Siti.

Kabar bahagia ini tentunya menjadi kebahagiannya juga bagi penggemarnya, tak ayal di akunnya banjir ucapan selamat dan rasa syukur. Seperti akun shyahieradasiman_. "Aamiin. Alhamdulillah, tahniah @ctdk. Semoga dikaruniakan cahaya mata yg sihat, baik akhlaknya. Semoga dipermudahkan segalanya. Aamiin."

Ucapan senada juga tertulis oleh akun sary.hrdyt11, "Alhmdulillah wa syukurillah...semoga sehat terus, semoga selalu dalam lindungan Allah SWT amin yaa robbal alamin."

Dan banyak ucapan lainnya yang memberikan raysa syukur atas kesabarannya selama ini dalam menanti si buah hati. Di postingan terakhir Siti Nurhaliza memasang foto kemesraannya dengan suaminya dengan mengutip doa Nabi Zakaria dan Surat Ali Imran: 38.