Brilio.net - Menteri Pemuda dan Olahraga Malaysia, Syed Saddiq tengah dikecam masyarakat mengenai postingannya yang dianggap tidak sopan. Syed Saddiq mengunggah foto dirinya telanjang dada saat sedang berendam di bathup.

Dikutip dari Siakap Keli, dalam postingannya Syed Saddiq menuliskan "Selepas jaringkan gols emas, saya segera rendamkan diri dalam ais. Permainan yang baik @dugongallstars."

Dalam postingan itu, tampak Syed Saddiq tengah melakukan terapi air dingin usai pertandingan sepak bola, yang diadakan bersama Hari Sukan Negara 2018, Sabtu (13/10) Tim Syed Saddiq menang  melawan Dugong Allstars, merupakan sebuah tim yang terdiri dari kalangan selebriti lokal pada sabtu sore. Berkat gol dari Syed Saddiq, timnya unggul 4-3.

Warganet Malaysia mengomentari aksi Syed Saddiq, tak sedikit yang menghujat. Warganet Malaysia menganggap postingan Syed Saddiq tidak pantas dilakukan seorang Menteri. Kritikan terus diberikan oleh masyarakat Malaysia, hingga akhirnya postingan tersebut dihapus oleh Syed Saddiq.

“Macam ke contoh kepada golongan muda? Macam ni ke pemimpin rakyat Malaysia mahukan? Aku rasa tak perlu kot nak tunjuk gambar macam ni kat laman sosial,” tulis warganet dikutip dari Siakap Keli.

Loading...