1. Home
  2. ยป
  3. Selebritis
21 Maret 2018 14:07

Belum boleh pulang, begini kondisi Siti Nurhaliza usai operasi caesar

Sang penyebar foto bayi Siti sudah minta maaf. Kurnia Putri Utomo

Brilio.net - Siti Nurhaliza (39) melahirkan anak pertama pada Senin (19/3). Penyanyi dari Malaysia tersebut baru dikaruniai seorang anak setelah menikah 11 tahun lamanya dengan Datuk Seri Khalid Mohammed Jiwa. Penyanyi ternama tersebut melahirkan dengan selamat melalui operasi caesar.

Selepas bersalin, Siti Nurhaliza masih harus mendapatkan perawatan khusus. Pasalnya, kondisinya belum benar-benar pulih. Dilansir brilio.net dari mstar.co.my, Rabu (21/3), suami Siti Nurhaliza mengatakan istrinya belum boleh pulang dari rumah sakit.

BACA JUGA :
Usai menanti 11 tahun, Siti Nurhaliza melahirkan anak pertamanya


"Saat ini Siti masih dalam pemantauan doktor karena dia kehilangan banyak darah semasa pembedahan. Sekarang dia perlu ditambah darah dan mungkin dalam masa dua atau tiga hari lagi dia boleh pulang," kata Khalid.

Walau masih menjalani perawatan intensif, Siti Nur Haliza tetap ceria dan bugar. Ia juga mengungkapkan kebahagiannya melalui unggahan video suara tangis bayinya yang lucu.

Namun ternyata ada pihak yang diam-diam menyebarluaskan foto bayi Siti Nurhaliza di media sosial. Orang yang menyebarkan foto tersebut ialah makeup artist Wan Noor Akmal Wan Yusof. Namun Wan Noor Akmal Wan Yusof telah melakukan permintaan maaf terbuka kepada Siti Nurhaliza dan suami.

Ia mengaku sangat fanatik dengan Siti Nurhaliza dan menyebarkan foto bayinya dengan alasan ingin berbagi kebahagiaan. "Saya mengaku bersalah dan sudah meminta maaf secara terbuka. Saya sendiri tidak tahu perkara itu sesuatu yang dirahasiakan," jelas Wan Noor Akmal Wan Yusof dilansir brilio.net dari mstar.co.my, Rabu (20/3).

SHARE NOW
EXPLORE BRILIO!
RELATED
MOST POPULAR
Today Tags